תעבירי עוד מיליון או שנסגור את החשבון  (אוקטובר 19, 2021)

תעבירי עוד מיליון או שנסגור את החשבוןאיך הייתם מרגישים אם היו מתקשרים אליכם מהבנק ואומרים לכם:

"אם לא תעבירי לפחות מיליון שקלים, לא תוכלי להמשיך להיות לקוחה בסניף"

אתם בטח חושבים שמדובר בלקוחה עם חובות ענק, נכון ?

אז זהו שהפוך!

מדובר באזרחית שמתנהלת באחריות פיננסית, בעלת שכר גבוה, שנכנס לחשבון העובר ושב מדי חודש ובמקביל יש לה תיק השקעות עם קצת מעל 2 מ' ₪.

בנוסף, תיק ההשקעות שלה מתנהל באופן סולידי ויש בו מעט פעילות של קניות ומכירות. לכן, מבחינת הבנק, התיק לא מייצר לו מספיק הכנסות. ככל הנראה הבנק מעריך, שאם יש ללקוחה עוד כספים בבנקים אחרים, השיחה המלחיצה תוכל לגרום לה להעביר לפחות חלק מהסכומים.

לפני חודשיים, כתבנו בפוסט ייעוץ השקעות בנקאי בצומת דרכים, שהבנקים לא מרוויחים מספיק (לדעתם) מתיקי ההשקעות של הלקוחות ומחפשים דרכים להעלות את הרווחיות. כנראה שאחת מהדרכים האלה, היא להתקשר ללקוחות ולהסביר להם שאם לא יגדילו את תיק ההשקעות, יאלצו לזרוק אותם מהסניף.

אבל רגע, למה שזה יעניין את הלקוחה מה הבנק מרוויח?

אכן, זה לא צריך לעניין את לקוחות הבנק.

אם יש לכם הכנסה יפה או תיק השקעות משמעותי, תאמינו לנו שתצליחו למצוא סניף בנק שישמח לקבל אתכם ולתת לכם את השירות ההוגן והראוי.

לא מסובך לעבור בנק?

נכון, לא נכחיש שמעבר לבנק אחר מצריך זמן, מאמץ ותשומת לב. חשוב לבחור מראש את סניפי הבנק המתאימים להעדפותיכם ולברר עימם את התנאים וההנחות שתקבלו בטרם המעבר. אפשרי ורצוי לבצע את תהליך המעבר בצורה מסודרת ולהתנות אותו בכך, שהסניף שמקבל אתכם, יספק לכם תמיכה ועזרה אקטיבית במעבר.

לתהליך המעבר הצטרף לאחרונה חידוש מבנק ישראל הנקרא מעבר מהיר מבנק לבנק . תהליך זה מכונה בתקשורת בשם "מעבר בנק בקליק". שינוי זה אמור להקל עוד יותר על המעבר בין הבנקים.

אז אם אתם לקוחות בעלי שכר גבוה או עם תיק השקעות בהיקף נכבד ומתקשרים אליכם מהבנק לאיים שיזרקו אתכם מהסניף, אנא אל תתרגשו ואל תתעצבנו. זכרו, שגם אם התחרות לא גדולה, עדיין יש מספיק בנקים וסניפים בישראל שישמחו לקבל אתכם. הבנקים המתחרים יפרסו לכם שטיח אדום בצורה של הנחות גדולות, אם רק תעברו אליהם עם תיק השקעות גדול.

במסגרת שרותי ייעוץ השקעות שאנו מספקים, סייענו לאורך השנים לעשרות לקוחות להסדיר את ההנחות בעמלות, בבנקים בהם הם מנהלים את חשבונם.  כמו כן, במידה והבנק שינה את התנאים שהיו להם ולא הסכים לחדש את ההנחות, סייענו להם לעבור לבנק אחר ולקבל ממנו את התנאים המועדפים. אנו מנוסים בסיוע בהעברות כאמור הן כאשר מדובר בהעברה בין בנקים בארץ והן כאשר מדובר בהעברה מחו"ל.  אז אם תרצו את עזרתנו אתם מוזמנים לפנות ונסייע ככל הניתן.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן