ייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך

האם אתם מיופי כח של אדם במסגרת יפוי כח מתמשך שהופעל?

אם התשובה היא חיובית, אז יתכן וייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך הינו השירות בשבילכם.

יפוי כח מתמשך הינו מסמך המאפשר לאדם לתת הוראות מפורטות ולקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד, אם וכאשר לא יוכל לטפל בענייניו בעצמו. תוכלו לקרוא על כך במאמר מהו יפוי כח מתמשך?

כאשר אתם הופכים למיופי הכח, עליכם לפעול בהתאם להוראות שהושארו במסמך יפוי כח מתמשך. בכלל זה עליכם לטפל בתיק ההשקעות הפיננסי.

ברמת העיקרון, עליכם להשקיע את הכספים בהתאם לרצונותיו של הממנה (מי שאתם פועלים בשמו).

לעיתים הממנה השאיר הוראות ביפוי הכח המתמשך לגבי דרכי ההשקעה הרצויות לו וכיצד יש לטפל בתיק ההשקעות. הנחיות כגון מה רמת הסיכון, איזה השקעות מועדפות וכיוצ"ב.

תיק השקעות בהיקף של עד 1 מיליון ₪

כל עוד תיק ההשקעות הקיים הינו בהיקף של עד 1 מיליון ₪, תוכלו לפעול על פי ההנחיות שהושארו ביפוי הכח המתמשך. עם זאת, יהיה עליכם לפעול אך ורק לטובת האינטרסים של הממנה. בכל מקרה, כדאי לקבל על כך ייעוץ משפטי.

תיק השקעות בהיקף של מעל 1 מיליון ₪

אם תיק ההשקעות של הממנה הינו בשווי של מעל 1 מיליון ₪, יהיה עליכם לפנות לבית המשפט, בין אם הושארו ביפוי הכח המתמשך הוראות כיצד לנהוג בתיק ההשקעות ובין אם לא. כדי לפעול בתיק ההשקעות יהיה עליכם לקבל את אישורו של בית המשפט, בנוגע לדרכי השקעת הכספים של הממנה וזאת בהתאם לנייר עמדה של האפוטרופוס הכללי ומיד נסביר איך הוא משפיע.

על פי עמדת האפוטרופוס הכללי כפי שאנו מבינים אותה, עומדות בפניכם שתי אופציות:

  1. לפעול על פי כללי השקעת כספים של אדם שמונה לו אפוטרופוס – כללים נוקשים להשקעות סולידיות מאוד.
    – או –
  2. לבקש מבית המשפט רשות להשקיע את הכספים באופן שונה מהתקנות.

אם ברצונכם לפעול לפי האופציה השנייה, יהיה עליכם להביא חוות דעת של מומחה השקעות. חוות דעת זו תוכל לסייע לכם לשכנע את בית המשפט לאשר לכם להשקיע את הכספים באופן המתאים לדעתכם לצרכי הממנה.

בתיק השקעות זה, חשוב להיעזר ביועץ השקעות שהינו מומחה להשקעות סולידיות ובעל רישיון מהרשות לניירות ערך. יועץ השקעות מנוסה, ידאג שההמלצות יותאמו לבקשות ולצורכי הממנה ויקפיד על ביצוע התקנות. כמו כן, יועץ ההשקעות, יסייע למיופי הכח במלאכת ביצוע וניהול ההשקעות ויפעל ברגישות ומקצועיות.

רויטל דור-וילק הינה יועצת השקעות מנוסה, המתמחה בעולם ההשקעות הסולידיות. כבעלת רישיון נוסף בתחום הייעוץ הפנסיוני היא עוסקת בתחומים נוספים, התורמים למיצוי הזכויות מהמדינה ומוסדותיה.

שירות ייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך, כולל ניתוח צרכים, בניית אסטרטגיית השקעה מותאמת והמלצה לגבי השקעות ספציפיות. כמו כן, שירות הייעוץ כולל כתיבת חוות דעת משפטית בנוגע לדרכי השקעת הכספים של הממנה. כמו כן, בשירות זה, נלווה אתכם באופן שוטף ונסייע לכם לבצע שינויים בהתאם לצרכים המשתנים ומצב השווקים, כפי שמתואר בשירות ייעוץ השקעות שוטף.

ייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך מתאים לתיקי השקעות של כ-2 מליון ₪ ומעלה.

אם יפוי הכח המתמשך עדיין לא נכתב או נכתב ולא הופעל, מומלץ לבדוק את השרות ייעוץ השקעות טרום לעריכת יפוי כח מתמשך

שרותי ייעוץ השקעות נוספים:

נשמח לתת פרטים נוספים בטלפון ובפגישה אישית ללא כל התחייבות, פנו עכשיו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן