ייעוץ וסיוע בטיפול בעיזבון פיננסי

ייעוץ וסיוע בטיפול בעיזבון פיננסי, הינו שירות שנועד לסייע ליורשים לטפל בהשקעות הפיננסיות שבעיזבון.

מהו עיזבון פיננסי?

ייעוץ וסיוע בטיפול בעיזבון פיננסיהכספים או שווה ערך לכספים שהנפטר משאיר ליורשיו. כספים אלה יכולים להימצא בין השאר ב:

מהו הייעוץ והסיוע שאנו מציעים

סיוע בתקשורת עם הבנק

גם אם העיזבון במוסדות פיננסים בישראל ובוודאי אם הוא בחו"ל, התקשורת עם מוסדות אלו לא תמיד קלה. הדבר נעשה עוד יותר מאתגר, כאשר מדובר בחשבון של נפטר. מרגע שהבנק או כל מוסד פיננסי יודע שבעל החשבון נפטר – בארץ הם מקבלים על כך עדכון ממשרד הפנים – האחרונים לא מרשים לאף גורם שאינו מוסמך, לבצע פעולות. בדרך כלל החשבון בבנק יהיה מוקפא עד שנציג לבנק צו ירושה או צו קיום צוואה.

גם לאחר שמוסד פיננסי כמו בנק יקבל צו ירושה או צו קיום צוואה, הוא יפעל בזהירות יתירה ובאיטיות רבה.

עם הידע, הניסיון וההכרות שלנו, נוכל לסייע לכם לפנות לבנקאים עצמם ולבצע את כל הפעולות הנדרשות לכם בחשבון באופן חלק יותר ולעיתים מהיר יותר.

אנו נכתוב עבורכם את המכתבים עם השאלות והפעולות אותן תרצו לבצע בחשבון. נדריך ונכוון אתכם, כך שתוכלו לעשות את הפעולות אותן תרצו בחשבון המנוח במהירות האפשרית.

מה עושים עם תיק ההשקעות

באופן טבעי רבים ירצו לממש את תיק ההשקעות (למכור את כל ניירות הערך והמוצרים הפיננסים) ולחלק את הכספים בין היורשים. אך אם היורשים לא ממהרים לקבל את הכספים, שווה לבדוק את מצב ההשקעות.

יתכן וישנן השקעות שלא כדאי למכור מיד מסיבות שונות.

לדוגמה, אם בעת מימוש העיזבון, שוק ההון נמצא בתקופה של ירידות מחירים, יתכן ויהיה כדאי לשקול ולהמתין לעליות ולא לרוץ לממש הפסדים. כמו כן, יתכן ובמקום לממש ולקחת את הכספים שנותרו מהמכירה, ניתן להעביר את רישום ניירות הערך כמות שהם על שם היורשים במקרים מסויימיים.

לשם קבלת החלטות אלו, אנו יכולים לספק לפי צרכי הלקוחות את אחד משני השירותים הבאים:

(1) ייעוץ השקעות

אספקת שירות ייעוץ השקעות מלא, בו נתחשב בצרכים והרצונות של כל אחד מהיורשים. כך שנמליץ מה לעשות עם כל נייר ערך בתיק ההשקעות. יתכן שהשירות יינתן כייעוץ השקעות חד פעמי או כייעוץ השקעות שוטף.

(2) הדרכה

אנו נסביר ליורשים על ההשקעות השונות שבתיק ההשקעות. נתאר את השיקולים שיש לקחת לפני החלטה על מימוש אותם ניירות ערך. לאחר קבלת מלוא המידע כולל יתרונות וחסרונות, הלקוחות עצמם ייקחו את ההחלטה האם למכור את ניירות הערך, כולם או חלקם. שירות זה אינו נחשב כייעוץ השקעות על פי הגדרתו בחוק.

טיפול בעמלות הבנק

כחלק מההיערכות לקראת קבלת הכספים מחשבון המנוח, יהיה צורך לבצע פעולות מכירה בתיק ניירות הערך, המרות מטבע, העברות כספים וכיוצ"ב. כל הפעולות האלה יביאו לגביית עמלות היכולות להגיע לאלפי שקלים.

בנוסף, יש עמלות שנגבות באופן שוטף גם אם היורשים לא ביקשו לבצע פעולות. כך למשל, קיימת עמלת פעולות בחשבון העובר ושב הנגבית מדי חודש. כמו כן, כל עוד תיק ניירות הערך קיים, קיימת עמלה על החזקת תיק ניירות הערך שנגבית מדי רבעון.

מומלץ לברר לפני ביצוע הפעולות מהן העמלות שהיורשים עומדים לשלם ולהבין פחות או יותר מה השפעתן לגבי היקף הכספים שיוותר בחשבון.

אנו נסייע לכם להבין את היקף העמלות האמורות, נדריך אתכם באשר לאפשרויות השונות העומדות לרשותכם ונסייע לכם בניסוח הבקשה המתאימה לצורך הקטנת עמלות אלו.

לסיכום ייעוץ וסיוע בטיפול בעיזבון פיננסי

אם קבלתם ירושה פיננסית הנמצאת בבנקים, בתי השקעות בארץ או בחו"ל ובמוצרים פיננסים.
אנו ב RDVC נשמח לעזור לכם בהתנהלות מול כל הגופים. מטרת השירות היא לאפשר לכם לטפל בחשבונות וההשקעות במהירות, יעילות ואם אפשר תוך הורדת עלויות.

מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, מלאו את הטופס כאן או צרו קשר.

הערות

  • אין השירות כולל טיפול בנושאים משפטיים, אך נשמח לסייע לכם למצוא עורכי דין מומחים בתחום הירושה.
  • אין אנו מומחי מס. במקרים מסויימים יתכן וניתן להשיג החזרי מס, על רווחי ההון ששילם המנוח בעבר ועל רווחי ההון במקרים בהם מוכרים את ההשקעות הפיננסיות. אנו נשמח לחבר אתכם לרו"ח המתמחים בבדיקת הזכאות ועזרה בקבלת אותם זיכויים אפשריים.

שרותי ייעוץ השקעות נוספים:

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן