ייעוץ השקעות טרום עריכת יפוי כח מתמשך

האם אתם עומדים לערוך יפוי כח מתמשך?

אם התשובה חיובית, אז קרוב לודאי שייעוץ השקעות טרום עריכת יפוי כח מתמשך הינו השירות בשבילכם ועשוי לסייע למיופי הכח שלכם לפעול עבורכם בצורה מיטבית תוך חיסכון של כספים והליכים.

יפוי כח מתמשך, הינו מסמך המאפשר לכם לתת הוראות מפורטות ולקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו עניינכם בעתיד, אם וכאשר לא תוכלו לטפל בעניינכם בעצמכם. תוכלו לקרוא על כך במאמר מהו יפוי כח מתמשך?

אתם תחליטו מי יהיו מיופי הכח ויהיה עליהם לפעול בהתאם להוראות שתשאירו במסמך יפוי כח מתמשך. בכלל זה תוכלו להשאיר הוראות כיצד לטפל בתיק ההשקעות הפיננסי שצברתם.

אם תיק ההשקעות שלכם יהיה באותה עת בשווי של עד 1 מיליון ₪ והתייחסתם באופן כללי להשקעות ואפילו לא השארתם הנחיות מפורטות, נכון לעת הזו ובהתאם להוראות האפוטרופוס הכללי יוכל מיופה הכח לפעול עבורכם לפי מיטב שיקול דעתו ותפיסתו את טובתכם.

במידה ולא השארתם הוראות מסודרות ושווי תיק ההשקעות שלכם יהיה גבוה מ 1 מיליון ₪, מיופי הכוח ידרשו לפעול לפי הנחיות האפוטרופוס הכללי בנוגע להשקעת כספים של אדם שמונה לו אפוטרופוס או לפנות לבית המשפט בבקשה להשקיע באופן שונה מהנחיות אלה.

קחו בחשבון, כי גם אם בזמן כתיבת יפוי הכח המתמשך אין בידיכם סכומים גבוהים, סכומים אלה יכולים להיווצר על ידי קבלת פיצוי כספי מביטוחים, ירושות ו/או מכירת נדל"ן. לעיתים מיופי הכוח בוחרים למכור את הנדל"ן שברשותכם, כדי שיוכלו לממן את המחיה השוטפת והטיפול בכם.

כתיבת פרק דרכי השקעת כספים ביפוי כח מתמשך

ביפוי כח מתמשך, תוכלו בין היתר לתת הוראות, כיצד יש לטפל בתיק ההשקעות שלכם. הנחיות בנוגע למה תהיה רמת הסיכון של תיק ההשקעות, איזה השקעות אתם מעדיפים ואיזה לא ופרמטרים נוספים. כתיבת הנחיות מסודרות, יאפשרו למיופי הכח לפעול לפי ההנחיות שלכם כאשר מדובר בתיק השקעות בשווי של עד 1 מיליון ₪.

לגבי תיקי השקעות ששווים גבוה מ 1 מיליון ₪, קיים נייר עמדה של האפוטרופוס הכללי המחייב פניה לבית המשפט לצורך קבלת אישור על דרכי השקעת הכספים. הנחיות ברורות ביפוי כח מתמשך, יקלו על השופט/ת לאשר לכם את דרכי השקעת הכספים, כפי שאתם הייתם רוצים, אלא אם יש סיבה אחרת המונעת זאת.

אנו נוכל לסייע לכם לנתח את דרכי ההשקעה המתאימות ליום בו יפוי הכח יופעל ולנסח את הדרך הזו באופן בהיר ומקצועי בשיתוף פעולה עם העו"ד שלכם.

כמו כן, תוכלו אף לקבוע מראש ביפוי הכח המתמשך, כי בבוא העת יהיה על מיופה הכח לפנות למי שאתם רוצים שיהיה יועץ ההשקעות של כספכם. אנו נשמח כמובן שנהיה המומלצים.

רויטל דור-וילק הינה יועצת השקעות מנוסה, המתמחה בעולם ההשקעות הסולידיות. כבעלת רישיון נוסף בתחום הייעוץ הפנסיוני היא עוסקת בתחומים נוספים, התורמים למיצוי הזכויות מהמדינה ומוסדותיה.

ייעוץ השקעות טרום עריכת יפוי כח מתמשך מתאים למי שיש לו תיקי השקעות של כ 1 מיליון ₪ ומעלה. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי אם יש בבעלותכם נדל"ן, יתכן ובמצבים מסויימים הוא יימכר ואז יווצר תיק השקעות בהיקף משמעותי יותר ממה שהיה קיים בעת כתיבת יפוי הכח המתמשך.

אם יפוי הכח המתמשך הופעל, מומלץ לבדוק את השרות ייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך

שרותי ייעוץ השקעות נוספים:

נשמח לתת פרטים נוספים בטלפון ובפגישה אישית ללא כל התחייבות, פנו עכשיו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן