התועלות של ייעוץ השקעות

כשאתם מתלבטים האם לשכור שירותי ייעוץ השקעות, אתם בוודאי רוצים לדעת מהן התועלות מהשירות. במילים אחרות, "מה יוצא לכם מקבלת ייעוץ השקעות פרטי".

לפניכם תיאור של התועלות המרכזיות בייעוץ השקעות הניתן על ידי היועצת רויטל דור-וילק מ-RDVC.

התועלות המרכזיות בייעוץ ההשקעות שלנו

ייעוץ השקעותישנן תועלות רבות בשירות ייעוץ השקעות שאנו מספקים. להלן חמשת התועלות המרכזיות.

(1) שירות אובייקטיבי ובלתי תלוי

התועלת המרכזית בשירות ייעוץ השקעות פרטי היא היותו אובייקטיבי ובלתי תלוי.

בעוד שלמוסדות פיננסים המספקים שרותי ייעוץ השקעות, ישנם במקרים מסוימים אינטרסים ושיקולים מעבר לטובת הלקוח, יועץ השקעות פרטי הינו אובייקטיבי ב-100% ובלתי תלוי בשום גורם.

כיועצי השקעות פרטיים, חל עלינו איסור בחוק לקבל עמלות, דמי הפצה, מתנות או כל טובת הנאה שאינה ישירות מהלקוח. לכן, האינטרס של הלקוח הוא השיקול היחידי.

נקודות למחשבה:

  • האם יועץ השקעות בבנק א' המליץ לכם אי פעם להשקיע בפיקדון של בנק ב' שכרגע מציע ריבית טובה יותר?
  • מוסדות פיננסים נוטים להמליץ ללקוחות לרכוש מוצרים שלהם. כגון, קרנות נאמנות, קופות גמל וכיוצ"ב.

(2) שקט נפשי

תועלת מרכזית חשובה היא השקט הנפשי.

בעולם המורכב ומלא אי הוודאות והלחצים של שוק ההון והפיננסים, אנו מספקים לכם שקט נפשי. אצלנו תדעו כי הכספים שלכם מושקעים באופן המתאים ביותר לצרכים והרצונות שלכם. כמומחים להשקעות סולידיות, אנו נוודא שהשקעותיכם יהיו ברמות הסיכון המתאימות למה שביקשתם. את זה הוכחנו לאורך השנים והמשברים הגדולים שהיו, כגון משבר הסאב-פריים ב-2008, מגפת הקורונה וכיוצ"ב.

(3) חיסכון בעמלות

תשלמו עמלות הוגנות לבנקים.

בחשבון ההשקעות משלמים עמלות מסחר כגון קניה ומכירה, דמי משמרת ועוד. בתיקי השקעות בשווי של כמה מיליונים, מדובר בעמלות בהיקפים של כמה אלפים ואף עשרות אלפי שקלים לשנה. כחלק מתהליך הייעוץ והשירות אנו מסייעים לכם במשא ומתן על קבלת הנחות בעמלות הבנק ואם יש צורך אף עוזרים למצוא סניף בנק שיסכים לקבל אתכם בתנאים משופרים.

נקודה למחשבה:

  • האם היועץ בבנק הציע אי פעם לתת לכם הנחה בעמלות ביוזמתו ?

(4) ניסיון רב שנים

ב-1992 רויטל דור-וילק החלה את הקריירה שלה בתחום ייעוץ השקעות.

רויטל עבדה שנים רבות כיועצת השקעות בבנק ישראלי ובבנק האמריקאי סיטי בנק.  בסוף 2004, היא פתחה את העסק העצמאי ומאז היא יועצת השקעות פרטית. בשנים רבות אלו, רויטל טיפלה באלפי לקוחות וייעצה להם הן בתקופות שפע ועליות בשוק ההון והן בתקופות מאתגרות עם משברים רבים שקרו לאורך השנים.

ברבים מהמוסדות הפיננסים, יועצי ההשקעות עובדים בתפקיד זה רק כמה שנים בודדות ועוברים לבצע תפקידים אחרים. בישראל יש מעט מאוד יועצי השקעות הממשיכים בתפקידם לאורך שנים רבות. במובן זה, רויטל נמנית על קהילה מצומצמת של יועצי השקעות עם עשרות שנות וותק, הממשיכים לתת שירות ייעוץ ישיר ללקוחות.

(5) מומחיות באגרות חוב

אגרות חוב הן ברוב המקרים, לב ליבו של תיק השקעות סולידי. לכן, קבלת שירות ממומחית לאגרות חוב היא חשובה וקריטית לתיק ההשקעות שלכם.

בשירות שלנו, אתם מקבלים ייעוץ מיועצת השקעות, שעבדה כאנליסטית בתחום הדירוג, או במילים אחרות, מומחית לאגרות חוב המבינה לעומק את מידת הסיכון שבהשקעה בהן.

רויטל דור-וילק עבדה בחברת הדירוג מעלות כאנליסטית בכירה וצברה ידע והבנה עמוקה של שוק אגרות החוב. שנות עבודתה כאנליסטית הפכו אותה למומחית ובעלת ידע בתחום שיש למעטים מיועצי ההשקעות.


תועלות נוספות בייעוץ ההשקעות שלנו

ישנן תועלות רבות בשירות ייעוץ השקעות שאנו מספקים. מעבר לתועלות המרכזיות שציינו למעלה, הנה עוד חמש תועלות.

(1) בקרה על תשלומי עמלות

ביצוע בקרה על תשלום העמלות שלכם.

לא תאמינו כמה טעויות אנו מוצאים בחשבונות הבנק לרעת הלקוחות. אפשר לקרוא מאמר שכתבנו: עמלות בנקאיות בשיטת מצליח וגם  לקרוא מכתב תודה שקבלנו: תודה רבה רויטל, על העין החדה שלך שחסכה לי קרוב ל 2,400 ₪.

(2) זמינות

אנחנו זמינים ללקוחות ועובדים בשעות גמישות. תמיד נעשה מאמץ לחזור ללקוחות בזמנים קצרים וזאת בשונה ממה שיתכן ואתם מכירים משירות בבנקים או מוסדות פיננסים אחרים.

ייתכן, שנתקלתם במצב שבו רציתם להתייעץ בדחיפות עם היועץ בבנק, אך לא התאפשר לכם לעשות זאת משום שהטלפונים לא היו זמינים (בעיקר בעיתות משבר), או שפספסתם בדקות ספורות את שעת הסגירה.

(3) קבלת שירות אישי מיועצת השקעות קבועה

לקוחותינו נהנים מייעוץ אישי ומקצועי של רויטל דור-וילק מאז 2004. יש יתרון לכך, שאותה יועצת השקעות, שאתם בחרתם וסומכים עליה, תוכל להמשיך וללוות אתכם ככל שיידרש.

יועצי ההשקעות במוסדות הפיננסים מלווים לקוחות בדרך כלל לתקופות קצרות יחסית. בעשור האחרון, בנקים רבים ביקשו להתייעל ולקצץ בכח האדם. כתוצאה מהחלטות עסקיות אלה רוב הבנקים עברו למתן ייעוץ דרך מוקדים ולכן ללקוח אין בהכרח יועץ השקעות קבוע שמכיר אותו אישית.

(4) השכלה אקדמית רחבה

השכלה אקדמית רלוונטית מספקת כלים רחבים למי שמטפל בהשקעות שלכם. אצלנו אתם זוכים לשירות מיועצת השקעות בעלת השכלה אקדמית רחבה ורלוונטית.

לרויטל דור-וילק תואר שני במנהל עסקים ותואר BSc בכלכלה מהטכניון. בנוסף, רויטל עברה לאורך השנים קורסים והשתלמויות רבות.

לא לכל יועצי ההשקעות יש השכלה אקדמית (או השכלה רלוונטית לתחום). על פי כללי רשות ניירות הערך אין צורך בהשכלה אקדמית לקבלת רשיון ייעוץ השקעות. לכאורה, מספיק להיות בן 18 שעבר את הבחינות ומילא את תקופת ההתמחות כנדרש.

(5) לימוד מתמיד של שוק ההון

אצלנו משתפים אתכם בידע הדרוש לצורך ההשקעה.  אתם בעלי המאה ולכן גם בעלי הדעה.  אצלנו לא ינהלו אתכם ויאפשרו לכם לקבל את מלוא המידע על ההשקעה כולל היתרונות והחסרונות ולהחליט כיצד אתם רוצים להשקיע.

כיועצים אנו דואגים שהלקוחות שלנו יבינו את הרציונאל שבהמלצות ההשקעה שנתנו. לכן, אנו נדאג להסביר מונחים מעולם הבנקאות והפיננסים ולענות לשאלות בעברית פשוטה ובגובה העיניים.

 

אז אם גם אתם רוצים שירות ייעוץ השקעות עם תועלות אלה ונוספות צרו קשר איתנו עכשיו.


מומלץ לפני ביצוע פעולות השקעה פיננסיות לפנות לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני.

התשובות נכתבו על ידי רויטל דור-וילק, המספקת שרותי ייעוץ השקעות פרטי וייעוץ פנסיוני אובייקטיבי.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן