רויטל תודה רבה על ההרצאה המאלפת, קיבלתי המון ידע חשוב

ב-23 למאי 2012 התקיימה הרצאה: איך להגיע לפנסיה בשלום.

רויטל דור-וילק שהינה יועצת פנסיונית אובייקטיבית, הרצתה על חיסכון פנסיוני בפני קבוצה של חברי BNI-הראשונים. ההרצאה עסקה במוצרי החיסכון הפנסיונים והביטוחים האישיים.

להלן כמה עדויות ממשתתפי ההרצאה:

"רויטל תודה רבה על ההרצאה המאלפת, קיבלתי המון ידע חשוב, אני מודה לאלוהים שהגעתם לחיים שלי וקיבלתי את הידע החשוב הזה כך שאני אוכל לעשות את השינויים הנדרשים האלו עכשיו, ולא להתעורר בעוד 20 שנה ולגלות שעשיתי הרבה טעויות. ההרצאה הייתה במילים פשוטות ברורות אישיות עם הרבה אכפתיות וחמלה, למונחים מפחידים בסיטואציה של סטרס והמון פחד. הצלחתם לתת לי שקט והמון ערך אני אמליץ עליכם בחום, תודה עשיתם עבודת קודש."
– נוגה וידר, מומחית למיתוג

"רויטל הסבירה את כל עניין הפנסיה בצורה כל כך פשוטה והתמונה הרבה יותר ברורה עכשיו. אני מאוד ממליץ לגשת לייעוץ פנסיוני אצלה."
– אלפרדו נומייסקי, שירותי תרגום בעלים של Click-Translation

"הגעתי להרצאה בלי ציפיות ויצאתי עם ידע כל כך גדול על כל מה שקשור לאיך לחסוך לפנסיה. יש לי את ה-30 שנים עליהם אתם מדברים בהרצאה ששווה להתחיל לחסוך עכשיו. המושגים כל כך מסובכים, אך רויטל הסבירה את הכל בצורה כל כך פשוטה כל כך נגישה. אני רשמתי לעצמי נקודות, רשמתי כל דבר ואני יודעת עכשיו מה אני יכולה לעשות עם הדברים והם יכולים להיות אחרת. עכשיו כל פעם שלקוחותי ידברו איתי על פנסיה, אני אדע קצת יותר ואוכל לכוון אותם לאנשים המתאימים, לא רק שהם מקצוענים הם גם אנשים טובים, תודה רבה על ההרצאה."
– סיון שטינברג עו"ד, מומחית לדיני עבודה.

"היתה יופי של הרצאה. אפילו לי, כעורכת דין שעורכת חוזים מסובכים וארוכים, הסכמים של תכניות פנסיה, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים, קשים לקריאה. עולם התוכן של הפנסיה המקוטלג כמעייף, נתגלה במהלך ההרצאה של רויטל כעולם שקל להבינו, שברורה כוונתו, וגם המכשולים בו. ברור לי כעת שיש הרבה דברים שצריך לבדוק בתכניות השונות, להתעמק באותיות הקטנות ובהגדרות החוזיות שיכול ויהיו כל כך חשובות יום אחד, וצריך מאוד להקפיד איזה פוליסה בוחרים ואיפה שמים את מבטחנו ועתידנו. תודה רבה על פתיחת העיניים, אשמח להפנות גם חברים להרצאה כזו, בעתיד."
– קרן בק פוגל עו"ד, מומחית בתחום המשפט המסחרי, לרבות דיני תאגידים וניירות ערך.

"היתה יופי של הרצאה אני מאוד נהניתי"
– אתי קרקו, מומחית לכלכלת המשפחה ומשכנתאות

"רויטל היקרה, אני רוצה להודות לך על המפגש בנושא תכנון פנסיוני שהעברת. למרות שזהו נושא ששמעתי וקראתי עליו מספר פעמים, מעולם לא הסבירו לי את הדברים בצורה כל כך פשוטה ובהירה, בגובה העיניים, ובנעימות. סקרת את הנושא בצורה יסודית, חשפת ביטוחים שלא ידעתי עליהם ושחשוב להכיר, והעשרת אותי ברובד נוסף של הבנה בנושא החשוב הזה. בתודה ובהערכה."
–  ניר אסתרמן, מדריך בשיטת גרינברג, רפלקסולוג בכיר, מנחה סדנאות ומרצה.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן