כיצד נעזרנו בפניה לבנקאי האישי כדי לחסוך כ-4,000 ₪ בעמלות  (אוקטובר 7, 2021)

הבנק שלח ללקוחה שלנו מכתב ובו הודעה שהוחלט להעלות לה את דמי המשמרת בכ-4,000 ₪ לשנה.

כאשר הלקוחה התקשרה לבנקאי וביקשה שיבטלו לה את ההעלאה בעמלה, היא קיבלה תשובה שלילית. היא כבר רצתה לוותר, אבל אנחנו עודדנו אותה, שלא לעשות כך.

יועץ השקעות פרטי יודע לדאוג לעמלות נמוכות יותר

ב RDVC אנו מכירים את השוק והעמלות הנהוגות בו. לא היה לנו ספק שלקוחה עם תיק השקעות בהיקף של כמה מיליוני שקלים, תקבל את ההנחה הזו בכל בנק. בנוסף, סיפרנו ללקוחה שהיא תוכל לפנות לבנקאי בשיטה קלה ונוחה ממה שהכירה.

בעבר, כדי לתקשר עם הבנקאים היינו צריכים לגשת פיזית לסניף, להתקשר או לשלוח פקס. כיום, ברוב הבנקים קיימת אופציה נוחה להתכתבות עם הבנקאי והיא נמצאת באזור האישי באתר האינטרנט של הבנק.

עמלות בנקבהמשך להנחייתנו, הלקוחה פנתה לבנק דרך האופציה להתכתבות עם הבנקאי. ביקשה את ביטול העמלה ובנוסף, המלצנו לה לרשום גם את המשפט הבא:

"קבלת ההנחה בעמלה האמורה, חשובה לי מאוד ואבקש להעביר את בקשתי למנהלת הסניף, בטרם אשקול מעבר לבנק אחר".

ומה לדעתכם קרה?

מכירים מנהלי סניף שירצו לאבד לקוחה וותיקה עם תיק השקעות בהיקף גדול? –  מנהלת הסניף הבינה ושמחה לעזור וכמובן שההעלאה בוטלה!

היתרונות בהתכתבות דרך האזור האישי, באתר הבנק הן רבות:

  • הפנייה נעשית בכתב ונשמרת במערכת. כך, אנו יודעים שהבנק קיבל בוודאות את בקשתנו ויכולים לבצע מעקב ובקרה ולבקש תשובות לפנייה.
  • רובנו לא מומחי בנקאות או משא ומתן. הרבה יותר קל לשבת בבית ולכתוב בזמן הנוח לנו מאשר להתמקח בשיחה פנים מול פנים או שיחה טלפונית.
  • ניתן לקבל עזרה חיצונית בהתדיינות מול הבנק. כך למשל יועץ השקעות פרטי ילווה אתכם וינסח עבורכם את הפנייה לבנק בלשון מקצועית.
  • אין צורך לפנות זמן שיחה לפי שעות הפעילות בסניף. האופציה לכתוב פניה אינטרנטית לבנקאים זמינה 24/7

לסיכום, בעידן ההתייעלות בענף הבנקאות וסגירת הסניפים, חלקנו כבר לא מכיר את אנשי הסניף הנוכחי בו מתנהל חשבוננו. לעיתים, לא נוח לנו לגשת פיזית לסניף או ליצור קשר טלפוני בשעות הפעילות. ההתכתבות דרך אתר הבנק, מקלה על התקשורת עם הבנקאים. בדרך זו, ניתן לטפל בנושאים הדורשים מענה ואף להפנות בקשתנו להנהלה הבכירה בסניף. בנוסף, חשוב לנו שתזכרו שתמיד אפשר לבקש הנחות בעמלות על פעולותיכם בבנק. הכי גרוע יגידו לכם לא וגם זה כמו שראינו לא תמיד סופי.

אם גם אתם רוצים עזרה בהתנהלות עם הבנק כמו שעזרנו ללקוחה שלנו מהסיפור מוזמנים לפנות אלינו עכשיו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן