מה יקרה לתיק ההשקעות שלנו ב-2022(דצמבר 27, 2021)

אז מה יקרה ב-2022 בשוק ההון ?

תיק השקעות 2022שאלה מצוינת ! אבל לצערנו, נשבר לנו כדור הבדולח ולכן השנה לא נוכל לענות על השאלה הזו… מה אנחנו כן יודעים לומר?
אנחנו משוכנעים שזו תהיה שנה מעניינת, מלאת אתגרים בשוקי ההון.
הינה כמה סיבות לכך:
  • המשך גלי הקורונה בארץ ובעולם – אלה ממשיכים וימשיכו להשפיע על כלכלת העולם, עם אתגרים בייצור ובעיות לוגיסטיות עולמיות שמעלות את המחירים.
  • האינפלציה מרימה ראש במדינות רבות.
  • עליית האינפלציה ולא רק, גורמת לעליה בריביות בעולם – בבריטניה כבר העלו אותה, הפד בארה"ב (הבנק המרכזי) הצהיר זה מכבר שיעלה ריבית במהלך 2022. הדבר יגרור כמעט בוודאות לעליית ריבית גם בשאר המדינות ובישראל שלא תוכל להישאר מאחור.
  • עליית הריבית תשפיע על שוק המשכנתאות ודרכו על שוק הנדל"ן וכמובן על שוק האג"ח. ככל שהריביות יעלו, כך הזעזועים עלולים להיות גדולים יותר.
  • מלחמת סחר שממשיכה להתחמם בין סין לארה"ב.
סיבות אלה ואחרות, יביאו ככל הנראה (זהו ניתוח לא נבואה) לאי שקט ותנודתיות רבה בבורסות שיהוו אתגר לא פשוט למשקיעים.
אי שקט כאמור, ישפיע מאוד על משקיעים סולידיים שלא אוהבים להיות חשופים לתנודות גדולות בשווי תיק השקעות.

לכן, חשוב מאוד (לדעתנו) שתבדקו באופן מקצועי את מצב תיקי ההשקעות שלכם עוד היום!

כדי לעזור לכם, אנו מציעים לכבוד שנת 2022 הבאה עלינו לטובה, חודשיים ייעוץ נוספים ללא עלות למצטרפים לשירות ייעוץ השקעות שוטף לשנה. פרטים בסוף המייל.

נאחל לכם בריאות מעל הכל, השקעות טובות ושנה אזרחית משמחת ומלאת בשורות טובות,

רויטל דור-וילק וצוות RDVC
ייעוץ השקעות, פנסיה ופרישה
03-532-2008 (גם בווצאפ)


שירותי ייעוץ חדשים

ייעוץ השקעות פרטיבמהלך השנה, פנו אלינו לקוחות עם צרכים חדשים ומאתגרים. לכן, החלטנו לצאת עם כמה שירותי ייעוץ חדשים שיסייעו ליותר אנשים.

להלן תיאור השירותים החדשים:

יפויי כח מתמשכים, הולכים והופכים פופולריים.  בעת עריכת ייפוי כוח מתמשך חשוב להתייחס גם לתיק ההשקעות, כי התיק מהווה פעמים רבות חלק מההכנסה השוטפת והביטחון הכלכלי. בנוסף, בנינו שירות לתכנון תיק השקעות המאפשר לאלה מאיתנו שקיבלו סכומי כסף גדולים להבין מה כדאי להם לעשות לפני שהם משקיעים אצל הגופים הפיננסים השונים.
לכן בנינו שירותי ייעוץ מיוחדים וייחודיים לכך:

ייעוץ השקעות טרום עריכת יפוי כח מתמשך

– מיועד למי שמתכוונים לערוך יפוי כח מתמשך או לעדכן אותו. אנו מסייעים בכתיבת ההנחיות שתרצו שייתקיימו לגבי טיפול בתיק ההשקעות שלכם במקרים בו ייפוי הכח המתמשך יופעל.  כך יש סיכוי טוב יותר שהכספים שלכם ינוהלו כפי שרציתם, גם שאתם לא יכולים להמשיך לטפל בהם.
חשוב לציין כי יפוי כח מתמשך נערך על ידי עורכי דין שהוסמכו לכך.
לפרטים נוספים צרו אתנו קשר או היכנסו לקרוא על השירות באתר.

ייעוץ השקעות לאחר הפעלת יפוי כח מתמשך

– מיועד למי שהינו מיופה הכח של אדם שיפוי כח המתמשך שלו הופעל וקיים לו תיק השקעות משמעותי.  בתיקים מעל מיליון שקלים, מיופי הכח נדרשים לרוב לנהל את הכספים באופן סולידי מאוד לפי הנחיות האפוטרופוס הכללי.  כל שינוי ממדיניות זו, דורש אישור מבית משפט.
אנו יכולים לסייע לנהל את תיק ההשקעות בעזרת ייעוץ השקעות שוטף. כמו כן, נוכל לכתוב חוות דעת לבית משפט ולבקש רשות לניהול בהתאם לצרכים של מיפה הכח.
לפרטים נוספים צרו אתנו קשר או היכנסו לקרוא על השירות באתר.

תכנון תיק השקעות

– מיועד בעיקר לאנשים שקבלו סכום כסף גדול, כירושה, אקזיט וכיוצ"ב.  מטרת השירות הינה לעזור לכם לבנות את האסטרטגיה של השקעת הכספים, חלוקה למטרות, מטבעות, סיכונים.  להבין היכן ועל ידי מי כדאי יהיה לנהל את הכספים ועוד.
השירות הוא בעצם חלקו הראשון של ייעוץ השקעות והוא מסייע להגיע למסקנות, עוד לפני העברת הכספים לגופים הפיננסים ובטרם השקעת הכספים במוצרים השונים.
לפרטים נוספים צרו אתנו קשר או היכנסו לקרוא על השרות באתר.

הוספנו השנה יותר ממאמר אחד
בכל חודש

מאמרים השקעות ופנסיהכמו בכל 17 שנות קיומנו, גם השנה המשכנו להשקיע זמן ומאמץ בתכנים לטובת הגולשים באתר. ידע הוא כח וקיימים מעט מקורות מידע בתחום ההשקעות והפנסיה הנכתבים מפוזיציה אובייקטיבית.
הינה כמה מהתכנים שכתבנו לאחרונה ושאנו ממליצים לכם לקרוא.

מאמרים

ביטוחי בריאות על מה ולמה – בהמשך לשינויים הרבים שחלו בביטוחי הבריאות הפרטיים וברגולציה לגביהם, כתבנו סדרת מאמרים מפורטת מאוד בנושא. עד כה פרסמנו כ-7 פרקים מתוך 11 המתוכננים.

קופת גמל להשקעה – מוצר השקעה שהפך פופולרי מאוד ומעניין צעירים ומבוגרים כאחד.

עלויות תיק השקעות – ניהול – מאמר המתאר את העלויות הנהוגות בתיק השקעות, כמאמר המשך למאמר עלויות תיק השקעות – חשבון בנק.

בלוג

מעבר למאמרים, אנו כותבים מדי פעם בבלוג של האתר על נושאים שונים שעל סדר היום, במהלך השנה כתבנו מעל עשרה פוסטים, הנה מבחר מתוכם:

האם הגיע הזמן להחזיר את הכסף לארץ ? – חלק מהמחזיקים בחשבונות בחו"ל קיבלו הודעות על עלייה חדה בעמלות וגילו שבמקביל הרגולציה הקשיחה את התנאים להחזרת הכספים לארץ.

התועלת שבייעוץ השקעות אובייקטיבי – פוסט שעונה לשאלה שאנו נשאלים עליה פעמים רבות.

הבנקים וייעוץ השקעות דרכם תמיד עניינו את קהל קוראינו, הנה חלק מהפוסטים שפרסמנו בנושא:

המדריך לחייל המשוחרר

מזה שנים רבות, אנו מסייעים בהתנדבות, לחיילים בודדים משוחררים בתחומי המומחיות שלנו כולל חיסכון לפנסיה, בנקאות וענייני ביורוקרטיה של החיים.
כדי לסייע לכמה שיותר חיילים וחיילות משוחררים, כתבנו את "מדריך לחייל המשוחרר" ובו מידע רב ושימושי שאנו כל הזמן מרחיבים. בין השאר ניתן למצוא בו מידע על הסכומים שמקבלים חיילים משוחררים, דמי אבטלה, החזרי מס, לימודים ובחירת קריירה, תכנון תקציב, פירוט על פנסיה וביטוחים ועוד.
חשוב לנו שהמדריך יגיע לכמה שיותר צעירים וצעירות שהחלו דרכם באזרחות. נשמח ונודה אם תעבירו אליהם את הקישור.

אלה הם רק חלק מהתכנים שהוספנו לאתר השנה. אם יש לכם נושאים נוספים בתחומי השקעות והפנסיה שהייתם רוצים שנכתוב עליהם, כתבו אלינו.
ברור שאתם יותר ממוזמנים לשלוח את הניוזלטר לקרובי משפחה וחברים. יתכן שחלק מהנושאים שהופיעו בו יכולים לעניין גם אותם. הכי גרוע שלחתם והמייל לא עניין, העיקר שהראיתם שהם חשובים לכם.


מבצע: חודשיים נוספים ללא עלות בייעוץ השקעות שוטף

מבצע 2022ייעוץ השקעות שוטף, הינו שירות בו אנו מייעצים כיצד לבנות תיק השקעות מותאם אישית עם ליווי מתמשך של שנה לפחות. השירות הינו אובייקטיבי ובלתי תלוי.

פרטים נוספים על השירות באתר ובשיחה טלפונית.

תנאי המבצע:

  • הלקוחות יקבלו חודשיים נוספים של שירות ייעוץ השקעות שוטף, בתום 12 חודשי השירות הראשונים ללא עלות.
  • השירות יינתן בחודשיים הנוספים לאותו תיק השקעות ובאותו היקף השקעות, כפי שהיה במהלך השנה הראשונה.
  • בתוקף לתיקי השקעות סולידיים בהיקף של מינימום 2 מ' ש"ח.
  • בתנאי שנחתם הסכם ייעוץ השקעות שוטף איתנו עד סוף חודש ינואר 2022.
  • בתנאי ששולם שכר הייעוץ המלא במהלך שנת השירות.
  • אנו שומרים לעצמנו את הרשות והזכות לשנות או להפסיק את המבצע בכל עת וללא פרסום נוסף. ט.ל.ח.
רוצים לשמוע יותר?

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן