מה זה ייעוץ פנסיוני אוביקטיבי, למה זה חשוב והמלצה על אחת מצויינת

לקוחות רבים נוהגים לשלוח לנו מכתבי תודה והערכה על עבודתנו וחלק ממכתבים אלו אנו מפרסמים במדור זה.

אך הפעם זה לא מכתב, אלה פוסט בבלוג.

אחת מלקוחותנו המרוצות החליטה לכתוב המלצה על שרותני באתר sugarbaby.co.il, הינה תקציר הפוסט שלה:

יום שישי 15 לאפריל 2011

מה זה ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי, למה זה חשוב והמלצה על אחת מצויינת

אם יש משהו שרוב האנשים נרתעים ממנו ושונאים להתעסק איתו זה כל נושא הפנסיה והביטוחים. עם יד על הלב, כמה מכן יודעות מה שם קרן הפנסיה שלהן? מה אחוז ההפרשות? אילו ביטוחים יש לכן (ומושלם לא נחשב 🙂 ) ומה בדיוק הם מכסים?

לפני מספר חודשים החלטתי לקחת "פרוייקט משפחתי" ולארגן את כל נושא הביטוחים, הפנסיות, ביטוחי המנהלים, קרנות הגמל וקרנות ההשתלמות שלי ושל בעלי וכמובן את נושא ביטוחי הבריאות הפרטיים לנו ולתינוקת (כל התרופות מחוץ לסל, ההשתלות, ניתוחים בחו"ל וכו). הבנתי מהר מאוד שאני לא יכולה לעשות את זה לבד, צריכים אדם מקצועי שיוכל להכווין, שמכיר את החוק, שיוכל לעבור על הנתונים ולגלות טעויות ואי סדרים וכמובן לתת המלצות לפעולה ואז עלתה השאלה – מי האדם הזה?

הסוכן הפנסיוני מטעם מקום העבודה? הסוכן הפנסיוני מהבנק? הבעיה איתם שהם לא ממש אובייקטיבים ולשניהם יש אינטרס. נכון, הם אולי בחינם אבל גם לא יוכלו לתת לי תשובות אובייקטיביות על מה שנכון לי (לדוגמא אם יש מוצר שמתאים אבל הוא של חברה מתחרה הם לא יגידו) ובנוסף – אני לא יודעת מה רמת המקצועיות שלהם, הנסיון, והם כנראה מתמחים רק בתחום אחד ולא יוכלו לתת לי תשובה כוללת על ביטוחי בריאות, ייעוץ פנסיוני, ביטוחים סיעודים וכו.

אז כמו שאני תמיד עושה שאני נתקלת בבעיה – הלכתי לד"ר גוגל ושם מצאתי את רויטל דור-וילק. נפגשנו עם רויטל ובמקביל עם חברה נוספת אבל המקצועיות של רויטל, היושרה שלה גרמו לנו לבחור בה כיועצת הפנסיונית שלנו. (ולא, זה לא פוסט פרסומת, אני לא מקבלת על זה שום דבר – פשוט פוסט פרגון).

אז מה התהליך ומה המחיר?

לגבי המחיר, יש ליצור קשר עם רויטל , מדובר בעסק לא זול, כמה אלפי שקלים אבל אני יכולה להגיד לכם מהנסיון שלי שהאי סדרים שרויטל גילתה בחסכון הפנסיוני שלי כבר חסכו לי את הסכום. בנוסף, ההקלה שתרגישו ברגע שתדעו שכל הנושא הזה פתאום הופך לברור ומסודר, שאתן יודעות מה יש לכן, מה חסר ומה צריך להוסיף על מנת להגיע לגיל פרישה עם סכום נאה וכמובן – מבוטחות כראוי – לדעתי שווה את ההשקעה.

התהליך הוא לא מיידי, בתחילה נפגשים עם רויטל, עוברים יחד על שאלון, רויטל לומדת עלינו ומה הציפיות שלנו ומגישה "רשימת מכולת" של מסמכים שיש לאסוף. לקח כמה חודשים מהצד שלי לאסוף את כל הפוליסות, לבקש מכל החברות את הדוחות העדכניים וברגע שיש הכל, מוסרים לרויטל את כל החומר ושוכחים מהעניין לכמה שבועות?

במהלך השבועות הללו רויטל מנתחת ובונה מזכר ייעוץ פנסיוני שאומר בדיוק מה החסכונות העכשווים, מגלה (אם יש) טעויות, ואילו צעדים יש לנקוט על מנת לשפרם.

בסיום התהליך נפגשים שוב, עוברים על המסמך ומוודאים שהכל מובן, שברור מה השינויים שיש לבצע או בקיצור – מה צריך לבקש מאיזו חברה.

אני באמת חושבת שאם משהיא רוצה ללכת על הפרוייקט הזה רויטל מדהימה ובאמת מלווה בכל הדרך, עונה במהירות תמיד על שאלות, ייסודית ומקצוענית בהצלחה!

מיכל ג. הפוסט פורסם באתר sugarbaby.co.il (האתר הפסיק את פעילותו).

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן