כיצד להתנהל מול הבנק

התנהלו מול הבנק בכתב.

פעמים רבות אנו מסכמים עם פקיד הבנק על ביצוע פעולה מסוימת בחשבוננו. לאחר כשבוע – שבועיים אנו מגלים בבדיקה מקרית שלא רק שהדברים לא בוצעו כפי שסיכמנו הרי שהתווספו להם עמלות בנקאיות עליהם לא ידענו מראש.

התחושה המתסכלת גוברת כאשר אנו מנסים לברר הנושא מול אותו פקיד בנק. הפקיד, המשרת בנוסף לנו מאות לקוחות, כבר לא זוכר מה היה ומה סוכם, עקב הזמן שחלף והעובדה שהדברים לא תועדו.

התוצאה היא שהציפיות שלנו מהשרות בבנק לא מולאו, אך לא ברור האם בעייתנו תיפתר ואנו תלויים בטוב ליבם של מנהלי הסניף.

לכן, כדאי ומומלץ להתנהל מול הבנק בכתב.

ואלה הם הצעדים שכדאי ומומלץ מאוד לנקוט:
לאחר שסיכמנו עם הפקיד על שיעור ריבית, הנחה בעמלה, גובה החזר ההלוואה או כל דבר חשוב אחר של פעילותנו הבנקאית, נכתוב את סיכום השיחה בצורה ברורה. לאחר מכן נשלח את הסיכום בפקס לסניף הבנק ונתקשר לוודא שהפקס התקבל.

נרשום את שם פקיד הבנק שאישר את קבלת הפקס והפקיד עימו סיכמנו את כל התנאים (כולל תאריך ושעת השיחה) במידה ותיווצר בעיה בעתיד ניתן יהיה להציג את הפקס עם הסיכום למנהל הסניף וכך להשיג את התיקון הדרוש.

כיועצת השקעות אני נוהגת ללוות את לקוחותיי בכל פעולה שהם מבצעים בחשבונות הבנק.

לקוחותי מקבלים מכתב המופנה לבנק, המפרט את הבקשה כולל מס' נייר ערך, לימיט, עמלה ותנאים נוספים.

מכתב זה מאפשר ללקוחותיי להיות שקטים כי פעולותיהם הבנקאיות ימולאו ככתבם וכלשונם ללא כל עמלות נסתרות והפתעות נוספות.


לשאלות בנושא זה או נושאי השקעות ופנסיה אחרים, פנו עכשיו דרך הטופס בתחתית הדף.
מומלץ לפני ביצוע פעולות השקעה פיננסיות לפנות לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני.

הטיפ נכתב על ידי רויטל דור-וילק, המספקת שרותי ייעוץ השקעות פרטי וייעוץ פנסיוני אובייקטיבי.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן