על הקשר בין צדק פנסיוני וסגירת חשבון בנק בחו"ל(יוני 8, 2015)

אז מה הקשר בין צדק פנסיוני לסגירת חשבונות בנק בחו"ל ?

שעל שניהם נעדכן אתכם בניוזלטר זה !

הנושא הראשון בו נעסוק הוא הפעלת "קו הצדק הפנסיוני" והנושא השני, הוא השינוי בתנאי חשבון ההשקעות בבנקים בחו"ל.

קריאה נעימה וכתמיד נשמח לעמוד לרשותכם. אם יש לכם שאלות בנושאים אלו או אחרים, תרגישו חופשי לפנות אלינו.

רויטל דור-וילק וצוות RDVC
ייעוץ השקעות ופנסיה
03-532-2008


קו הצדק הפנסיוני

במסגרת הייעוץ הפנסיוני, אנו נתקלים מידי פעם במעבידים שלא תמיד מודעים לזכויות הפנסיוניות של עובדיהם. בנוסף, אנו משוחחים עם עובדים הכועסים על כך שאינם יכולים לבחור את סוכן הביטוח מטעם מקום העבודה ומתלוננים על כך שנוצרת פגיעה ביכולתם להשיג דמי ניהול נמוכים.

קיימים מקרים בהם התערבותו של המעביד או סוכן הביטוח מטעמו, מפריעה לעובד לממש את זכותו לבחור במוצר פנסיוני עם דמי ניהול מוזלים. עובדים רבים נשארים חסרי אונים מול קביעת מקום העבודה, עובדה העלולה לפגוע בחיסכון הפנסיוני שלהם.

לאחרונה פרסמה גב' דורית סלינגר – הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון – את הדברים הבאים:

"אגף שוק ההון נחוש לסייע לעובדים למצות את זכויותיהם. לכן, האגף יגביר את האכיפה על מעסיקים במטרה לאפשר לעובדים להשיג פנסיה ראויה. שיתוף הפעולה של המעסיקים נדרש לשמירה על זכויות העובדים".

ובמילים אחרות, היא פתחה את "קו הצדק הפנסיוני" המאפשר לעובדים לפנות בקלות למחלקת הפיקוח וזה מבטיח להיות קשוח מול המעבידים.

לקריאת הפרסום באתר משרד האוצר הקליקו על הקישור: הממונה על שוק ההון משיקה את "קו הצדק הפנסיוני" לשמירת הזכויות הפנסיוניות של עובדים.


האם גם לכם סוגרים את חשבון הבנק בחו"ל ?

בשנים האחרונות קיבלו לקוחות רבים (וביניהם ישראלים), המחזיקים חשבון השקעות בחו"ל, מכתב בו הם מתבקשים לסגור את חשבונם. מדובר בחשבונות בהם יש פחות ממיליון דולר ארה"ב.

ישראלים רבים פתחו בעבר, חשבונות השקעה בבנקים בחו"ל. בחשבונות אלו הופקדו סכומים שנעו מכמה עשרות אלפי דולרים ועד מיליונים.

מאז המשבר בשנת 2008, החלו הבנקים בעולם לפנות ללקוחות עם היקף אחזקות גדל והולך. לאורך השנים עלה הסכום המינימאלי הדרוש לפתיחת חשבון השקעות ורוב הבנקים הגדולים המדורגים גבוה מאוד, החליטו לשים את הרף על 1,000,000 $US.

לאחר שקבלנו פניות רבות לסייע כתבנו את המאמר: סוגרים לכם את חשבון הבנק בחו"ל ?

לפרטים נוספים מלאו את הטופס

    הרשמה ניוזלטר

    דילוג לתוכן